İşte göz kamaştıran 2010 model Mustang

Ford'un efsane Mustang serisi bu yıl yüzde 30 Pazar kaybıyla ilk 10 ayda 83 bin 557 adet satılsa da o 2010 yılında çıkaracağı yeni Mustang'i günyüzüne çıkardı. Tüm dünyada olduğundan daha fazla kriz yaşayan ve 25 yıl öncesinin satışlarına gerileyen Amerikan otomotiv pazarı şimdiden 2010'a odaklanmış durumda. Pek çok uzmanın tavsiyelerine uyarak 2009'u atlayıp hedeflerini bir sonraki yıla çeviren otomotivciler, Los Angeles'da Santa Monica'da şov yapmaya devam ediyor. İşte bunlardan biri Ford Motor Company. Markanın efsane Mustang serisi bu yıl yüzde 30 Pazar kaybıyla ilk 10 ayda 83 bin 557 adet satılsa da o 2010 yılında çıkaracağı yeni Mustang'i gün yüzüne çıkardı.

İşte göz kamaştıran 2010 model Mustang

İşte göz kamaştıran 2010 model Mustang

Ford'un efsane Mustang serisi bu yıl yüzde 30 Pazar kaybıyla ilk 10 ayda 83 bin 557 adet satılsa da o 2010 yılında çıkaracağı yeni Mustang'i günyüzüne çıkardı.

Tüm dünyada olduğundan daha fazla kriz yaşayan ve 25 yıl öncesinin satışlarına gerileyen Amerikan otomotiv pazarı şimdiden 2010'a odaklanmış durumda. Pek çok uzmanın tavsiyelerine uyarak 2009'u atlayıp hedeflerini bir sonraki yıla çeviren otomotivciler, Los Angeles'da Santa Monica'da şov yapmaya devam ediyor. İşte bunlardan biri Ford Motor Company. Markanın efsane Mustang serisi bu yıl yüzde 30 Pazar kaybıyla ilk 10 ayda 83 bin 557 adet satılsa da o 2010 yılında çıkaracağı yeni Mustang'i gün yüzüne çıkardı.

Tüm üst düzey yöneticilerin katıldığı Mustang tanıtım şovunda Mustang'le özdeşleşen efsane tasarımcı ve sürücü Carroll Shelby ilerleyen yaşına rağmen hazır bulundu. Yeni Mustang, spor otomobil ikonunu koruyan çizgisi, selefinden farklı iç tasarımı ile dikkat çekiyor.

 

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.