Bayburt Postası - 16 Haziran'da yaşanan elektrik kesintisinin ardından maddi zarara uğradıklarını belirten vatandaşlar, zararlarının karşılanması talebiyle elektrik dağıtım şirketine başvurdu. Ancak şirket, vatandaşların bu taleplerini olumsuz değerlendirerek, "talebiniz olumsuz olarak değerlendirilmiş ve zarar ziyan talebinizin ödenmesi uygun görülmemiştir" şeklinde yanıt verdi.

Şirketten olumsuz yanıt alan mağdur aileler, bunun üzerine Tüketiciler Hakem Heyetine başvurdu. Yanan beyaz eşyalarının ana kartlarını tamir ettirdikten sonra faturalarıyla birlikte Tüketiciler Hakem Heyetine giden vatandaşlar, zararlarının ilgili kurumdan tahsil edilmesini talep etti.

Bayburt Belediyesi daire ve arsa satacak, iki işletmeyi de kiralayacak Bayburt Belediyesi daire ve arsa satacak, iki işletmeyi de kiralayacak

Yaklaşık 100 beyaz eşyanın ana kartının yandığı bu olayın, elektrik kesintisi sonrası yeniden bağlanırken verilen yüksek voltajdan kaynaklandığı düşünülüyor. Mağdur aileler, haklarını aramak ve uğradıkları zararın karşılanmasını sağlamak için hukuk mücadelesini sürdürüyor.