Bayburt Belediyesi'nden Kene Seferberliği: Yeşil Alanlar İlaçlandı
Bayburt Belediyesi'nden Kene Seferberliği: Yeşil Alanlar İlaçlandı
İçeriği Görüntüle

Bayburt Postası - Poliklinikler girişinde açılan stantta, ’Dumansız Hayatın Zirvesindeyiz’ sloganıyla hastane çalışanlarına, hastalara ve hasta yakınlarına tütünün zararları anlatıldı.

Farkındalık oluşturmak amacıyla gerçekleştirilen bilgilendirme faaliyetinde tütün bağımlılık testi yapıldı, konuyla alakalı broşürler dağıtıldı, panolara afiş asıldı. Tütün bağımlısı vatandaşlar, sağlık çalışanları tarafından ilgili sağlık birimlerine yönlendirildi.