1840 yılından bu yana kesintisiz bir şekilde halkın hizmetinde bulunan PTT’nin, 23.10.2014 tarihi itibariyle 174 başarılı yılı geride bırakmanın haklı gururunu yaşadığını söyleyen Başmüdür Şeref Akpak, “Çağdaşlaşmanın bir gereği olarak her geçen gün değişim ve gelişim içerisinde hizmet vermeye devam etmekteyiz” dedi.
Bayburt PTT Başmüdürlüğü olarak 1 merkez, 7 şube olmak üzere toplam 8 iş yerinde 48 çalışanla hizmet verdiklerini söyleyen Akpak, PTT’nin hizmet alanıyla ilgili yaptığı açıklmada şu ifadelere yer verdi:
“Hizmetlerimizi ana başlıklar altında sıraladığımızda; Kurye, Kargo, Birleşik Posta, Mektup, Elektronik Mektup, Posta Kartı, Telgraf ve e-Telgraf, Basılı Evrak Kabul ve Teslimi ile Yurt içi, Yurt Dışı Havale ve Çek Kabulü Ödemesi (TL,Döviz) Posta Çeki Yatırılması, Çekilmesi, Aktarma ve İnteraktif İşlemler,Western Union ve Döviz Bozma İşlemleri, Emekli Maaş ve Sosyal Yardım Ödemeleri, Anlaşmalı bankaların kredi kartı, Bireysel Kredi tahsilatları, Türk Telekom, GSM şirketleri, Doğalgaz, Bayburt su ve Tedaş fatura tahsilatları, Bankalarla Yapılan Protokoller Gereğince Kredi İşlemleri oluşturmakta ve bu hizmet yelpazemiz daha da genişlemektedir. Bu kapsamda; Türkiye’ de bir ilk olan 3 boyutlu sanal alışveriş imkanı sunan PTT AVM, otoyol geçişlerinde büyük bir kolaylık sunan HGS-Hızlı Geçiş Sistemi, Günümüzdeki geleneksel posta pulunu elektronik ortama taşıyan KEP (Kayıtlı Elektronik Posta), Mobil iletişim hizmeti alanında oluşturan yeni marka PTTCELL, kitap temin edilmesini kolay hale getirip, okunma oranının artırılması amacıyla hizmete sunulan PTTKİTAP, Altın almayı daha kolay ve ulaşılır hale getirmek amacıyla hizmete sunulan PTT ALTIN SATIŞI, Pula yeni bir soluk getirilerek kişiye özel sunulan hizmetimiz KİŞİSEL PUL, Sigortacılık İşlemleri yeni hizmetlerimiz arasında yer alıyor."
"174 yıllık tecrübenin verdiği güvenle"
