Bayburt Postası - Bayburt Sağlıklı Hayat Merkezinde düzenlenen toplantıda, kentteki sağlık tesislerinin kalite süreçleri ile merkez bünyesinde vatandaşlara sunulan koruyucu ve destekleyici sağlık hizmetleri masaya yatırıldı.
Bayburt İl Sağlık Müdürü Uzm. Dr. Harun Sivlim başkanlığında yapılan kurum kalite değerlendirme toplantısına, İl Sağlık Müdürlüğü yöneticileri ve sağlık tesislerinin başhekimleri katıldı. Toplantıda, sahada sunulan sağlık hizmetlerinin daha da güçlendirilmesi ve işleyişin optimize edilmesi adına atılacak adımlar üzerinde duruldu.
Program kapsamında, Sağlıklı Hayat Merkezi Sorumlu Hekimi Dr. Aylin Duman Yıldırım, merkezde yürütülen faaliyetlere ilişkin detaylı bir sunum yaptı. Dr. Yıldırım; vatandaşlara yönelik koruyucu sağlık hizmetleri, sağlıklı beslenme danışmanlığı, kronik hastalıklarla mücadele, psikososyal destek, kanser taramaları, tütün bağımlılığıyla mücadele ve sağlıklı yaşam eğitimleri gibi hayati önem taşıyan çalışmalar hakkında katılımcıları bilgilendirdi.
Toplantıda, Sağlıklı Hayat Merkezlerinin, vatandaşların henüz hastalanmadan önce sağlık risklerine karşı bilinçlendirilmesi, yaşam kalitelerinin artırılması ve sağlıklı yaşam alışkanlıklarının tabana yayılması noktasında kritik bir misyon üstlendiği vurgulandı. Değerlendirme programı, heyetin merkezin hizmet alanlarında gerçekleştirdiği incelemelerin ardından sona erdi.




