242 bin kişi aradı, 34’ü Bayburt’tan

Çevre ve Şehircilik Bakanlığı tarafından ihbar ve şikâyetleri değerlendirmek amacıyla kurulan "Alo 181" çağrı merkezini geçen yıl 242 bin 347 kişi ararken, çağrı merkezini en az arayan üç ilden biri Bayburt oldu.

242 bin kişi aradı, 34’ü Bayburt’tan
Bayburt Postası - Çevre ve Şehircilik Bakanlığı tarafından ihbar ve şikâyetleri değerlendirmek amacıyla kurulan "Alo 181" çağrı merkezini geçen yıl 242 bin 347 kişi aradı.

ÇED çalışmaları, gürültü, hava kirliliği, çevre yardımları ve imar uygulamaları gibi çevre ve şehircilik konusundaki soruları yanıtlamak amacıyla kurulan "Alo 181" çağrı merkezi, en çok İstanbul'dan arandı. Vatandaşla birebir iletişimin kurulduğu çağrı merkezine en çok sorulan konu ise kentsel dönüşüm oldu. Çevre ve Şehircilik Bakanlığınca vatandaşla birebir iletişim kurabilmek amacıyla hayata geçirilen "Alo 181" çağrı merkezi en çok İstanbul'dan aranırken, en çok merak edilen konu ise kentsel dönüşüm oldu.

Vatandaşların yüzde 72,98'i bilgi alırken, yüzde 22,45'i şikâyette, yüzde 4,56'sı da ihbarda bulundu. Bakanlık tarafından verilen bilgide merkezi arayanların, en çok sırasıyla riskli yapı, riskli alan, finansman-kredi ve altyapıya ilişkin olmak üzere kentsel dönüşümü sorduğu belirtildi. 

Merkezin en çok arandığı il ise 17 bin 433 kişiyle İstanbul oldu. İstanbul’u 2 bin 982 kişiyle İzmir, 2 bin 774 kişiyle Ankara takip ederken, en az arandığı iller ise 34 kişiyle Bayburt, 31 kişiyle Kilis ve 27 kişiyle Tunceli oldu.

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.