Eski mirasını koruyacak

Golf, her yeni nesli birçok otomobilsever tarafından merakla beklenen modellerden biri. Dile kolay 34 yıl içinde 26 milyon müşteriye ulaşmak her modelin harcı değil. Ne var ki, zaman içinde bu sınıfta oldukça başarılı birçok model ortaya çıkması VW'nin keyfini bir hayli zorluyor. Bu nedenle kısa bir süre önce yola çıkan 6. nesil Golf'e daha çok görev düşüyor.Zamansız olarak tanımlanan yeni tasarım anlayışı geçmişten çok kopmadan modern çizgiler ortaya koymayı hedefliyor. Bu noktada spor model Scirocco yüzü Golf'ü oldukça dinamik ve teknolojik kılmış. 4,2 metrelik uzunluk dahil boyutlar önceki modele çok yakın. Arka tasarımda Touareg tarzı yuvarlak ve iri stoplar öne çıkıyor. İç mekânda genel çizgiler VW'nin klasik hale gelen çizgisini korurken, yeni tarz göstergeler ve orta konsoldaki dokunmatik ekranın kullanışlı ve şık olduğunu söylemek mümkün. Oturma alanları dinamik sürüş karakterini yansıtıyor. 350 litrelik bagaj alanı kullanışlı ve yeterli.

Eski mirasını koruyacak

Eski mirasını koruyacak

Golf, her yeni nesli birçok otomobilsever tarafından merakla beklenen modellerden biri. Dile kolay 34 yıl içinde 26 milyon müşteriye ulaşmak her modelin harcı değil. Ne var ki, zaman içinde bu sınıfta oldukça başarılı birçok model ortaya çıkması VW'nin keyfini bir hayli zorluyor. Bu nedenle kısa bir süre önce yola çıkan 6. nesil Golf'e daha çok görev düşüyor.

Zamansız olarak tanımlanan yeni tasarım anlayışı geçmişten çok kopmadan modern çizgiler ortaya koymayı hedefliyor. Bu noktada spor model Scirocco yüzü Golf'ü oldukça dinamik ve teknolojik kılmış. 4,2 metrelik uzunluk dahil boyutlar önceki modele çok yakın. Arka tasarımda Touareg tarzı yuvarlak ve iri stoplar öne çıkıyor. İç mekânda genel çizgiler VW'nin klasik hale gelen çizgisini korurken, yeni tarz göstergeler ve orta konsoldaki dokunmatik ekranın kullanışlı ve şık olduğunu söylemek mümkün. Oturma alanları dinamik sürüş karakterini yansıtıyor. 350 litrelik bagaj alanı kullanışlı ve yeterli.

Golf her nesilde kullanım keyfi, sürüş performansı gibi konularda sınıfında üst sıralarda yer alıyor. 6. nesil model için de durum farklı değil. VW'nin yeni modeli neden mevcut platform üzerine geliştirdi, sorusunun cevabı da biraz burada gizli. Sportif kullanım ve konfor birleşimi gerçekten iyi. İzinden çıkmayan ESP'ye bile çoğu zaman ihtiyaç duymayan bir sürüş karakteri var.

Golf ilk etapta yıllardır varolan 102 beygir gücündeki benzinli motorla birlikte 122 ve 160 beygir güç elde edilen yeni teknoloji 1.4 litrelik TSI benzinli motorlarla yola çıktı. Satışlarda ağırlığı alması beklenen 122 beygir gücündeki motor, 9,5 saniyelik 0'dan 100 km/saat hıza çıkma ivmesi, 100 km'deki ortalama 6,2 litrelik tüketimi ile bir başka başarılı kombinasyona imza atıyor.

 

Euro NCAP testlerinden 5, yıldız alan otomobil Trendline donanımdan itibaren diz de dahil olmak üzere 7 hava yastığı ile güvenliği öne çıkaran Golf, 35,9 bin YTL'den başlayan fiyatlarla pazara sunuluyor. TSI motor ve ortalama bir ekipman listesi almak istediğinizde fiyat 40 bin YTL'yi geçiyor.

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.